Hemmakväll!

Vi bestämde oss för att bli hemma ikväll istället för att äta på restaurang! Vi gjorde tomatsoppa med bröd till som blev jättegott faktiskt....för vem behöver gå på restaurang när man kan äta soppa a´la Kenneth & Sophie hemma istället? Inte vi i alla fall! Nu är vi så mätta och sega och snart så börjar lottodragningen som vi ska vinna 10 miljoner på!

Kenzo är helt slut efter dagens långpromenad, vi busade massor med han i snön! Det är så skönt när han ligger helt utslagen i soffan och jag hoppas han ligger så hela kvällen nu! Jag är också helt slut efter den här dagen, men på ett skönt sätt liksom. Trött men nöjd!

Här kommer lite bilder från när vi var ute:






Valentine svanar!



Kenzo busar!



Kenneth spejar!



Kenzo har snott min vante, han bär stolt på den!



På väg hem så packade vi in plutten med filten!



Kommentarer
Postat av: Helle Cecilie

Hansome Kenzo:D!

Så koselig dere må ha hatt det på tur:D! Dere er ordentlig flinke til å gå turer, klapp på skulderen til dere begge:D! Vi ble hjemme i dag vi også, lagde litt god mat her, mye mer koselig enn restaurant egentlig da:P! Happy Valentine til deg, Sophie! Nyt helgen sammen med din kjære + Kenzo:D Så ses vi på mandag til lunch:D

2009-02-14 @ 22:42:32
URL: http://hcecilie.blogg.no
Postat av: Jenny Persson

Hej på er! Vilka vackra bilder!!! Hittade er igen efter besök på Tinkies sida ;). Är det ok om jag länkar till denna istället??

Mvh Jenny & alla vovvarna

2009-02-15 @ 09:55:03
URL: http://www.megingjordsdiser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0