Musik som får mig i bra form!

Imorn så hoppas jag att jag får min Ipod, den som jag bytte in pga att jag ville ha den i grått istället! Så nu så ska jag försöka göra en lista med bra musik på som är bra att träna till. Jag måste verkligen ha musik som triggar mig till att träna och får mig till att träna hårdare. Jag tycker det hjälper enormt med musik när jag tränar så nu jäklar ska jag hitta låtar som får mig i form! Men eftersom jag inte är så väldigt uppdaterad i musikvärlden just nu så får jag nog gå in på cdon och kolla lite. Är så trött på alla låtar som ligger inne på datorn, vill ha ny musik!

Imorn så ska jag försöka träna efter jobbet, men det är lätt att sitta här och säga nu. Imorn så kommer jag säkert att vara jätte trött efter jobbet. Jobbar från kl 9-18.30 så det är en extra lång dag imorn! Men jag ska göra mitt yttersta för dra mig själv in på spenst och ta mig upp på löpbandet....gäsp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0