Och så var det fredag igen!

Idag har jag jobbat mest hela dagen samt gått runt en liten stund inne på köpcentret men blev ingen shopping direkt. Men jag köpte en tunika på mitt jobb idag, har egentligen redan en sådan i en annan färg men gillar den så mycket att det blev en till i blått...matchar mina ögon!

Nu har jag precis ätit pizza som Kenneth lagat, han är så duktig alltså. Den smakade precis likadant som den goda vegetariska pizzan man kan köpa på peppes pizza....fast godare faktiskt! Alltid när jag äter för mycket så står min mage ut precis som om jag vore gravid, jag kan lura vem som helst! Just nu är min mage enorm!

Jag har ju såklart varit bänkad framför Let´s Dance denna afton och det var väldigt underhållande som vanligt! Programledaren David är ju bara så grym, hans små lustiga kommentarer får mig alltid till å skratta! Som jag berättat tidigare så är ju Carl-Jan min idol så han hejar jag på! Han är ju bara så underbar!

Nu ska jag ladda inför en ny jobbdag imorn, är inte stormförtjust i att jobba lördagar direkt! Hoppas dagen går fort!




Ny tunika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0