Onsdag!

Nu ska jag om bara några få minuter traska ner till stan för att jobba! Tänkte jag skulle träna efter jobbet idag, känner mig lite lubben om magen efter dagar av mycket gott och sött! Kenneth är och åker skidor just nu men han kommer hem om inte så länge tror jag. Kenzo ska vara ensam några timmar nu så nu ska jag ta ett djupt andetag och lämna honom!

Igår kväll så hade jag faktiskt lite svårt för att sova, jag låg och tänkte på massa saker som inte gick att släppa. Jag brukar vanligtvis somna som en stock och sover 9-11 timmar oftast. Jag behöver sova massor annars så fungerar jag inte som normalt, det låter väldigt mycket att sova 11 timmar men det är helt naturligt för mig! Jag sover dock bara så många timmar när jag är ledig. När jag jobbar så blir det ca 9 eller 10 timmar;)

Oj, nu babblar jag för mycket och glömmer tiden! Måste rusa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0