Sjukling i tidningen!

Jag gick hem tidigt från jobbet idag, Imorse frös jag och sedan började jag svettas och blev klibbig på kroppen så då gav jag mig och gick hem. Nu känner jag mig bättre men har lite huvudvärk samt är väldigt varm, men termometern visade att jag inte hade feber i alla fall! Konstigt!!! Jag förstår inte helt vad som pågår i min kropp men jag känner mig väldigt konstig! Kan ju hända att jag blir förkyld när som helst men att det inte vill bryta ut, för det känns precis som om jag kommer att bli det!

Idag blev jag intervjuad i superspeed fart...hehehe. Jag var ensam i butiken och då kom det in en man från Sandefjordsblad som frågade mig massor av frågor ang svenskar som jobbar i Norge. Han sa det att dom flesta jobben söker efter just svenskar nu pga att dom flesta får intrycket av att svenskar är mer serviceinställda, duktiga, mindre sjukfrånvaro, trevliga, intresserade m.m. Det jag sa var väl att jag trodde det att svenskar tycker väl kanske att det är mer spännande att jobba i Norge för att vi tjänar mer pengar som vi kan tex resa för och blir därför mer intresserade och fokuserade på jobbet. Jag sa också att jag trodde det varierade från person till person om hur man är m.m. Men det värsta var ju att jag blev fotograferad mitt i alltihopa och jag kände mig ju ganska dålig just då samt att ljuset är ju megastarkt i butiken så jag tror jag kommer att få mig ett gott skratt när jag ser den bilden i tidningen....USCH!!!!!

Nu har jag precis ätit pannkakor och det är ju så gott när man är dålig, jag känner absolut inte för att äta varm mat med kryddor m.m. Jag har också köpt coca-cola och godis som jag kan trösta mig med. Kenzo har fått sig ett ben som han tuggar nöjt på här nu så nu har både han och jag det mysigt!



Mmmm...pannkakor!

'

Vad tycks om den här? Köpte den idag och jag tycker att den är jättesöt men jag tror att jag ska byta till en XS istället för S blev lite stor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den e ju så fin!!du kommer se ut som en drøm i den gumman!krya på dig!puss!

2009-02-27 @ 12:23:32
Postat av: JENNIE - modeblogg

va fin:) vet du om den finns kvar ännu?

2009-03-08 @ 16:56:10
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0