Skadad snögubbe!

Aj aj aj....fy vad ont det gör att trilla på isen, det kändes som om hela jag gick sönder när jag ramlade!
Efter jobbet så stressade jag hem för att komma hem till Kenzo så fort som möjligt, som alltid så hälsar han fort på mig och sedan ställer han sig vid dörren för att han vill gå ut. Det spelar oftast ingen roll om han har varit ensam hemma i 10 minuter eller i 3 timmar...han ska bara ut enligt han...hehehe! I alla fall så såg jag ut som en snögubbe när jag kom hem, det snöar ju som tusan ute och blöt blev jag. När jag och Kenzo skulle gå nedför rampen utanför så halkade jag ju såklart, det var verkligen super halt och livsfarligt att gå på den. Jag ramlade som tur var på sidan så jag slog mig bara på benet, armen och handen. Skrapade upp handen ganska illa....det gör fortfarande jätteont;( Kommer nog att få en del blåmärken imorn! Så nu går jag ut med en VARNING: Gå försiktigt på isen!!!

Ikväll så jobbar Kenneth och det är så tråkigt, men jag kan ju hoppas att Gossip Girl går på tv idag och att det inte var sesongsavslutning sist för då kan jag ju glo på det! Kenzo sover djupt i sin korg nu efter att ha lekt massor med sina leksaker. Nu ska jag ta och göra toast, det var så länge sedan jag gjorde det sist!

Kenzo är klar för att gå ut i snön och kylan;)




Mina örhängen som jag fick av tjejerna på jobbet:) Dom passar ju verkligen inte till dom myskläderna jag skrotar runt i nu så dom får man tänka bort...hehehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0