Sköna söndag stanna kvar!

Åh, vad jag vill att denna dagen ska stanna och vara lite längre en vanligt! Idag har jag och Kenzo varit ute och gått i 2 timmar, det var jätte skönt att bara gå och gå och gå lite till.....utan att man egentligen hade planerat det! Jag hade med mig varm choklad och smörgåsar som vi smaskade på när vi inte orkade gå längre. Kenneth ringde mig vid fyratiden efter att han varit och åkt skidor och då bad jag han att hämta oss eftersom vi hade gått så långt och var frusna och trötta.

Idag är det morsdag här i Norge och vi har precis varit hos Kenneths syster och ätit tårta och druckit kaffe tillsammans med hela hans familj och mamma såklart! Det var trevligt!

Jag fick även presenter när jag var där eftersom jag fyllde år för en vecka sedan! Jag fick ett presentkort och lite smink och sånt! Snart så börjar det en film på tv som jag inte sett....tror den hette The Holiday eller något sånt????
Imorn ska jag jobba och efter det träna och handla alla hjärtans dag present tänkte jag:)



Nytt smink, presentkort på utvalda butiker i Sandefjord och bodybutter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0