Sliten och trött!

Dagen har varit bra idag men jag är väldigt sliten och längtar nu bara efter att få krypa ner i sängen och sova! Jag har drömt så mycket konstigt på sistone att det är lika spännande varje gång jag ska gå och lägga mig nu;)

Idag fick jag min Ipod, den är så söt! Men jag har stora problem med att sätta mig in i Itunes och förstå det programmet eftersom jag aldrig använt det innan. Jag har hittils fått in två låtar....hehehe. Det måste ju finnas ett smartare och lättare sätt än det jag håller på med *skäms*. Jag känner mig lite bortkommen!

Idag har jag och Carro tränat och det känns ju som vanligt bra efteråt men nu är jag verkligen sliten! Jag har också blivit mer hungrig hela tiden, alltså mer än vanligt;) Det känns som om jag behöver mat hela tiden!

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0