Snart alla hjärtans dag!

Gomorron!

Nu började det snöa igen....typiskt med tanke på mitt förra inlägg! Igår så blev jag firad på jobbet av mina gulliga arbetskamrater, jag fick tårta och en present av dom! Fick ett par fina örhängen som jag själv tänkt och köpa så det passade ju bra. Kan lägga upp en bild på dom senare ikväll!

Snart är det alla hjärtans dag och det har jag tänkt och fira i år tillsammans med Kenneth såklart. Jag är ledig så då blir det nog god mat och mys! Jag gillar sådana där dagar som är lite lustiga...som alla hjärtans dag, fettisdagen, våffeldagen m.m. Det är lite mysigt med traditioner även om jag inte varit duktig på att fira dom. Men detta året ska det firas, ska äta semlor och våfflor så det bara ryker om det!

Nu är min bästa kompis långt bort i världen....gud vad spännande! Jag är lite nervös eftersom det är min bästa kompis och jag vill ju såklart inte att hon ska råka illa ut så jag går runt med en liten klump i magen. Men jag oroar mig säkert helt i onödan hon har det säkert jättebra där borta! Vill så gärna hälsa på henne men det är ju inte det lättaste precis!

Skriver mer ikväll, nu måste jag gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sweetie! Jag har det bra och den enda klumpen du borde ha magen ar en risklump. Det gar bra men kanns lite konstigt. vantar bara pa att fa aka ner till provinsen i soder sa att jag kan get started! Har skrivit nytt inlagg i bloggen och uppdatering kommer imorgon!pusspuss

2009-02-04 @ 13:14:28
Postat av: Helle Cecilie

Hei Hei Sophie!

Grattis med dagen som var! Håper du haddeen flott dag med din kjære! Håper det gikk bra i Sverige i helgen! Vi ses på jobb til lørdag, lunch?

Puss puss

2009-02-04 @ 14:49:13
URL: http://www.hcecilie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0