SOL!!!

Jepp....det blev sol idag och jag njuter! Nu ska jag städa lite *gäsp* och sedan börja göra våfflor samt göra i ordning min överraskning till Kenneth som han ska få när han kommer hem från jobbet! Tänkte också att jag kanske kunde forma våfflorna som små hjärtan som jag lägger hallonsylt och grädde på! Det låter väl mumsigt?

Igår kväll så tog vi det lugnt, kollade på Let´s dance och skrattade åt Carl-Jan! Han är ju bara så härlig och jag dör av skratt bara jag ser honom. Hans kroppspråk och dansstil är ju helt fenomenalt! När jag sedan fick se att han hade en egen butler som hette Benny i publiken då höll jag på att dö av skratt! Carl-Jan är så jäkla grym, vilken stjärna;)

Nu ska jag se ett nytt avsnitt av The City och se vad Whitney har för sig i New York!

www.mtv.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0