Spa och husvisning!

Idag vaknade jag ganska tidigt, vet inte varför men jag kunde bara inte sova mer. Det snöar ute....helt onödigt om du frågar mig, trodde att vi hade nog med snö nu....men nejdå lite till ska det bli:(:(:(

Idag är det Sophies spa dag och då gör man allt sånt där som man inte orkar eller hinner med på veckodagarna. Jag filar mina naglar och målar dom, gör en inpackning i mitt hår som jag springer runt med i en timme, skrubbar kroppen med bodyscrub, packar sedan in kroppen i bodybutter, skrubbar ansiktet och baddar med ansiktsvatten, ligger med en ögonmask medan hårinpackningen verkar och klipper tånaglar samt målar dom med genomskinligt nagellack!
Tror jag fick med allt! Funderar även på om jag ska duscha Kenzo idag eftersom det var ett tag sedan det blev gjort!

Kenneth jobbar till 13.30 idag och kl 15.30 ska vi dra på en husvisning (bara för att se). Jag vet inte ens vad det är för hus så det blir spännande att se! Det är väldigt kul att dra på visningar....vissa gånger vill man typ bara gå direkt om det luktar äckligt eller bara är helt fel...medan andra gånger så drömmer man sig bort och önskar att man bodde där!
Det är också väldigt intressant att jämföra priser mellan olika hus och se vilken skillnad det kan vara mellan dom olika husen. Det är så viktigt det där att verkligen åka runt och bara se på hus och sätta sig in i husmarknaden!

Nu börjar Sophies spa här.....bloggar igen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0