Tankspridd!

Idag är jag tankspridd över saker som händer i min vardag, ibland är det bara så jobbigt att ta beslut och hur ska man veta att man tar rätt beslut??? Jobbigt!!!! Men jag brukar tänka att det löser sig nog och det är inte hela världen ifall jag ibland tar fel beslut, det är ju så man lär sig av sina misstag!

Idag har jobbat och tränat, så nu ska jag ta mig en varm dusch innan jag hoppar ner i sängen. Imorn jobbar jag också men sedan har jag ledigt lör, sön och måndag;) Ska bli skönt att kunna ägna lite tid åt sig själv och gå långpromenader med Kenzo.....hoppas bara det blir lite varmare på marken så jag slipper bära honom...hehehe! Kenzo fick en ny reflexväst med stjärnor på idag som min mamma skickat med posten. Brevet var adresserat till Kenzo och även brevet var skrivet till han så jag fick läsa det högt för honom. Så gulligt så! Tack mamma!

På lördag är det alla hjärtans dag och eftersom jag har ledigt då så ska den dagen firas med mys!

Här kommer lite bilder på mina senaste köp och en bild på Kenzos nya reflexväst:



Tanktops i olika färger från ginatricot



Tröja och örhängen från ginatricot



T-shirt från ginatricot, örhängen och hårband från glitter



Cardigan, handskar och mössa från ginatricot



Kenzo med ny reflexväst:)







Kommentarer
Postat av: Anonym

what's bothering you darling? xoxo S

2009-02-13 @ 13:02:57
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Helle Cecilie

Så du kjøpte de rosa hanskene:D

2009-02-14 @ 22:44:22
URL: http://hcecilie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0