Torsdag

Jag mår faktiskt inte sämre idag så jag hoppas att jag klarar att hålla mig frisk, blir c-vitaminer och antioksidanter på mig idag! Ska slurpa i mig frukt smoothies och skippa träning och sånt! Sjukdom ska alltid komma så olägligt, vill ju inte vara sjuk när jag ska till Sverige.

Usch, det är så mycket grejer på jobbet nu, jag och Carro ska nedbemannas eftersom lönsprocenten är för hög så istället för att jobba 80 % som jag gjort sedan jag började på gina så ska jag nu gå ned till 66% deltid! Är ganska besviken över detta eftersom jag har jobbat där längst av alla och har även blivit assisterande butikschef ,så istället för att få extra i lön för det så ska man nu då skriva på en uppsägelse och sedan ett nytt kontrakt som kommer gälla från 1 april. Med färre timmar och samma :( lön. Tråkigt, men så är det....man har inget att säga till om och det stör mig mest!

Nu ska jag iväg och köpa mat till lillplutt och sånt där innan jag börjar jobba, måste planera inför helgen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0