Lite sjuk!

Idag har jag inte kännt mig så bra, har mått illa och känner att en förkyldning börjar komma smygande och överraska mig...Usch...vill inte bli sjuk!!! Hoppas att det bara är en tillfällighet! Jag gick i alla fall en halvtimma tidigare från jobbet idag så nu ska jag bara slappna av och försöka få i mig lite mat!

Idag så var Carro så gullig, hon gav mig en söt liten godispåse eftersom det var fettisdagen igår. Man blir så glad när man får sådana oväntade överraskningar, hela dagen blir bättre! Tack gumman, du är underbar!!!

Kenzos tass mår bättre nu, svullnaden har gått ner som tur är och han biter och slickar sig inte där så mycket nu så då tror jag att den blir bra igen. Han var så lustig innan när vi var ute, så lycklig och lekfull. Sötnosen! Nu ligger han och gottar sig i sin korg!

Tänkte jag skulle se ett nytt avsnitt av The City nu och mysa med godiset jag fick av Carro, min ängel!




The City


Kommentarer
Postat av: Heléna

Hej gosen!! Läste att du kanske kommer över till sverige i helgen!? här ligger en lite försenad födelsedags present till dig, som längtar på att få bli öppnad ?=) hoppas att vi kanske kan ses isf. Men först måste du bli frisk!!!!



många pussar!!!!!!!

2009-02-26 @ 00:18:39
Postat av: Sophie

Ja, klart vi kan ses! Vi kan ju höras av på lördag om du vill! Puss puss på dig

2009-02-26 @ 09:14:05
Postat av: Kristin

Æsj, da. Ikke gøy å være syk..

Nå må du forte deg å bli frisk! Helgen er jo snart her!!! Masse ønsker om god bedring herfra!!

Hilsen fra Kristin

2009-02-26 @ 09:14:14
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Tack Kristin! Förkyldningen har i alla fall inte brutit ut än så jag håller tummarna! Ska proppa i mig frukt idag! Ha en fin dag vidare så hoppas jag att vi kan ses snart så fort den värsta snön försvunnit! Kram Kram

2009-02-26 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0