Vad ska man ha på sig imorn tro?

Förstår inte varför det ska snöa så mycket, idag har det snöat hela dagen och snart ser jag inte bilarna på andra sidan av utegården utanför. Helt vitt!!! Imorn ska det bli varmare så nu går vi förhoppningsvis mot varmare tider!

Imorn ska jag på dopet till Kenneths systers son och det är inte lätt att veta vad man ska ha på sig???? Jag köpte en tunika idag som jag kan ha på mig ifall jag inte kommer på något annat men den är lite kort så vad ska jag ha under liksom???? Har inte varit på så många dop så jag vet inte riktigt vad man ska ha på sig! Jobbigt!



Jeans? Leggings? Strumbyxor....om jag vill visa rumpan...hehehe!
Eller något helt annat?

Annars så har denna dagen varit helt okej även om jag jobbat. Kvällen har tillbringats framför tvn med tacos, frukt och lite melodifestival och nu ska jag hitta fram kläder tills imorn och stryka dom! Ska lägga mig ganska tidigt ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorn och det kommer bli en lång dag! Så nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0