Våfflor=Kärlek:)

Nu är mitt våffelprojekt härmed avslutat och jag kan nu slappna av! Jag är väldigt dålig på att laga mat och baka så varje gång jag lyckas så blir jag så glad! Kenneth är jätte duktig på att laga mat så det är han som är kocken här i huset!

Han blev i alla fall jätteglad för presenter och våfflor och jag fick en jättefin ros och ett halsband som jag har på mig nu! Kenzo fick också våfflor och tyckte ju så klart att det var det bästa han ätit eftersom han oftast bara får torrfoder! Vill inte skämma bort han för mycket med vår mat dels för att det inte är bra för han att få för mycket människomat men dels också för att jag inte vill ha en kräsen hund som vägrar äta sin hundmat.

Nu ska vi snart ut och gå en långpromenad i det fina vädret och ikväll ska vi kanske äta ute på restaurang om vi fortfarande har lust till det då! Har bunkrat upp med massor av godis nu i helgen som jag kan äta med gott samvete nu när jag tränar så mycket....eller???

Här kommer lite bilder på dagens händelser!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0