Vill gå i dvala idag;)

Idag är en sådan där dag då man bara vill gräva ned sig och gå i dvala precis som björnarna gör om vintern....smarta djur dom där! Det är iskallt och grått ute, har ingen lust att jobba, mina nya kläder väntar på våren och Kenzo är deprimerad och rastlös. Vad vi behöver är en STOR SOL, gröna ängar och semester. Vill vara en björn idag och krypa ner under täcket och se på serier. Fast det bästa hade ändå varit att trilla ned på en grön gräsmatta och känna solen sticka i ansiktet och bara leva! Saknar tygskorna, solglasögonen och dom bruna benen just nu!

VÅR!!!!!!



VÅR!!!




Idag börjar jag jobba halv tre....väldigt kort dag men efter det så ska vi ha möte med jobbet och sedan ska jag och Caroline försöka röra på fläsket lite på gymmet tänkte vi. Bränna bort pizzan som vi kommer hiva i oss på mötet;)
Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sedan ska jag gå till elkjöp och se om jag kan byta min Ipod som jag fick igår till en annan färg. Blått är ju en fin färg men jag skulle vilja ha en grå istället om det finns!

Såhär ser den ut nu! Blev en dålig bild eftersom kameran och andra saker speglar sig i asken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0