Ansiktsmask och en vaken granne!

Ja, nu ser jag ju kanske lite läskig ut men det bjuder jag på! Masken ska vara på i tio minuter så då kan jag ju skriva lite så länge! Jag vaknade halv nio i morse, jag hoppade upp som ett skott och begav mig ut med Kenzo. När vi kom in igen så hoppade vi upp i sängen och väckte Kenneth, han blir alltid lika glad när jag och Kenzo hoppar på han när han sover. Tyvärr så skulle han jobba idag, lite tråkigt men då kan jag ju ha värsta "spa och må bra dagen" här för mig själv!


Min granne har vaknat, jag hörde detta genom att låtar av Aqua dunkade genom vägarna här. Inte så vanligt att vuxna killar/män lyssnar på Aqua och pussycat dolls...eller? Kanske dom gör det i smyg? Ja, nu har jag i alla fall bevittnat flera gånger att min granne i alla fall gillar väldigt blandad musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0