Babyshower hos Helle!

Det blev en lyckad liten fest hos Helle, vi var inte så många men det blev väldigt mysigt ändå! Hon fick massor av fina presenter som kommer passa perfekt till den lilla babyn som kommer snart! Jag längtar efter att få se Helle som mamma för jag vet att hon kommer att bli en fantastisk mamma och det är så naturligt för henne! Här kommer lite bilder från partyt:


Fina tallrikar och koppar va? Ni kan också se min berömda kladdkaka med jordgubbar på!




Mamma Helle



Tjejerna!



Tjejerna och mamma Helle!



Helle öppnar presenter!



Muminbody och strumpor....och Helles mage;)



Mysdress med en söt uggla på!



Body med söt text på!



Hahaha!



Den här luvan fick hon av mig....den är ju klockren! "bad hair day"



Fick även lite "bra att ha extra" grejer av mig...allt utom sockarna!

Nu är jag så sliten, det tar på krafterna att vara värd för en fest....*puh*

Imorn är det handelsdagen här i Sandefjord, det är öppet från kl 9 till klockan 00.00 på natten! Massa rea och grejer som händer i stan! Vi ska dra ner dit på morgonen och se om det är något intressant som det är tillbud på!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0