Fladdermus i skon?

Okej, det sjukaste hände precis!!! Kenneth skulle gå till jobbet men upptäckte att det var något i hans jobbsko, han stppade ner handen i den och skrek bläää!!!! Jag undrade så klart var det var och då är det en död fladdermus!!!

Hur har detta hänt???

-Har fladdermusen flygit in i vår lägenhet på natten när vi varit borta och inte hittat ut igen.....lagt sig i Kenneths sko (en mörk liten håla) och dött? Vi har haft ett fönster öppet under veckan som vi varit borta!

- Har någon på Kenneths jobb skojat med Kenneth och lagt en död fladdermus i hans sko? Då vore väl fladdermusen ganska mosad efter att Kenneth gått med den i skon......något den inte var!

Jag fattar ingenting och det äckligaste måste ju ändå vara att denna fladdermusen kanske flugit omkring här inne och kanske även gått omkring i lägenheten. Suttit på väggarna, bajsat någonstans eller kanske legat i våran säng.....hmmm! Jag tycker synd om den lilla krabaten som kanske kämpat för sitt liv och sedan gått och dött i Kenneths sko men det är lite äckligt också ifall fladdermöss faktiskt kan komma in i lägenheter på det sättet!

Det är nästan så jag hoppas att detta har hänt på något annat sätt! Att någon jävlats med Kenneth eller vad som helst!


Kommentarer
Postat av: kenneth

ikke rart den døde da den krøp inn i min sko;)

2009-07-08 @ 16:47:30
Postat av: Sophie

Hahaha...nej, det är ju klart!!! Det tänkte jag inte ens på, det förklarar ju allt ;)

2009-07-08 @ 17:22:14
Postat av: Mrs Mohn

Men GUUUUUD va äckligt!!!ja skulle dött!!!hatar fladdermöss!!!igår så satte sig Jesper ner 20 cm från en huggorm när ja va ute...fick ryckt bort han illa kvickt och stog sen och skrek rakt ut och hoppade upp och ner i 20 min hahahaha....vilket Jesper tyckte va roligt!=)

2009-07-10 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0