Forts...lördag!!!

Nu har jag bunkrat upp med lite godis så nu väntar jag på att "Berg flyttar in" ska börja! Efter det blir det sommarkrysset på gröna lund, tycker det är så himla mysigt att titta på lite svensk tv här där jag sitter i Norge. Det är tur att dom kanalerna finns här alltså, jag tycker till och med att nyhetsmorgon på 4an är mysigt att titta på tillsammans med mitt morgonkaffe!

Det blev ingen stadsvisit idag inte, det har regnat för mycket! Jag och plutten busade i skogen innan idag och vi blev verkligen pisseblöta, mina skor läckte in vatten! som tusan! Dum var jag ju också som inte tog på mig mina tjusiga gummistövlar! Nä, nu pratar jag bara en massa strunt....nu börjar "Berg flyttar in"....hon ska sova hos supermodellen Marcus Schenkenberg i New York!




Kom och ta mig...eller hur? Hihihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0