Kan inte sova:(

Jag stirrar bara upp i taket och klarar inte att somna....jag som var så sliten för bara några timmar sedan! Tror det är så att jag tänker och funderar för mycket och har svårt att koppla av.....JOBBIGT!!! Jag måste ha mycket sömn annars så fungerar inte jag om dagarna, helst 10 timmar!!! Om jag får för lite sömn så blir jag fort trött, grinig, känslig och klarar inte att koncentrera mig på något! Vissa människor klarar sig på bara 4 timmars sömn och sånt....det fattar jag inte alltså!

Fasen också....nu blev jag hungrig också, nu kommer det bli ännu svårare att somna! Har hört att man ska dricka ett glas mjölk om man har svårt att somna. Har testat det förr men då vet jag inte om det hjälpte....undrar om soyamjölk har samma effekt?

Kenzo ligger på mitt ben och drömmer just nu, han rycker i hela kroppen och gör små ljud! Så söt!

Nähä, men jag får väl återgå till mitt sömnproblem och kanske testa att räkna får eller nåt?







Kommentarer
Postat av: Kristin

Jasså! Det var du som holdt meg våken i natt! Fikk nemlig ikke sove jeg heller!!!



I dag skal jeg prøve blodsor med hundene for første gang. Har ikke engang åpnet boksen med blod ennå... Ekkelt!!!! Gruer meg til det. Noe så grotesk!:-(( Tror hundene vil elske det, da! De er så glade i å gå andre typer spor i allefall!



Ha en fin dag!

Hilsen fra Kristin

PS: Jammen et nytt hus til salgs rundt oss, gitt!! hint, hint!DS

2009-07-16 @ 12:40:13
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Kanske det var fullmåne igår...har fått för mig att det är svårt att sova då! Lycka till med spårning med hundarna, det kommer dom nog att älska! Men jag förstår om du tycker det är äckligt!



2009-07-16 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0