Längtar hit just nu....

Förra året så besökte vi detta stället nedan! Jag längtar dit just nu, känner att jag skulle behöva lite spa! Lite uppfräsching och avslappning, något som ni kanske tycker är lite konstigt eftersom jag inte jobbar just nu! Men jag ska säga det att även psyket kan behöva en spa-tur ibland, inte bara kroppen! Har man mycket tankar i huvudet så blir man sliten och då kan det vara bra att slappna av och försöka leva i nuet tror jag, fokusera på det man gör för stunden liksom! Det jag vet helt säkert nu är i alla fall att min axlar behöver massage...dom värker!!! I vinter då ska jag på Spa, det har jag nu efter att ha drömt mig bort en stund bestämt!!!



Quality spa & resort i vackra Kragerö!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0