Lördag!

Godmorgon! På dagens meny står det just nu REGN...som bara öser ner! Kollade på nyhetsmorgon precis och jag flinade lite när jag såg att det skulle ösregna i båstad, tennisveckan håller ju på där nu och jag ser för mig alla stekarna från stureplan som sitter där i regnet nu med sin champagne...hihihi! Nej, vad taskig jag är;)

Jag hade tänkt cykla ner till stan men får nog vänta och se om det slutar regna först, inte så kul att se ut som en dränkt katt när man kommer fram till centrum! Tror det passar bra att se "sex and the city" filmen nu i regnet....även om jag sett den några gånger innan så tycker jag att den är klockren! 

See you in a while crocodile... 


Kommentarer
Postat av: Sääna Pääna

Apropå Båstad...minns du när vi liftade?! Och den där hemska inlines-färden när du hade en sten i benet?! What happens in Båstad, stays in Båstad=) Puss puss

2009-07-18 @ 13:02:12
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tro mig, sånt glömmer man inte...hehehe!!!

2009-07-18 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0