Min kropp är helt slut!

Var och tränade imorse och fick hjälp av en tränare där som satte ihop ett träningsprogram till mig, det gick väldigt bra och var lite kul faktiskt! Hon räknade ut min maxpuls och den skulle väl ligga runt 200-205, så nu är det pulsträning som gäller framöver! Vi gick igenom olika apparater och hon skrev upp hur mycket vikt och antal gånger jag skulle ha på varje apparat. Nu gäller det bara att ha nog med motivation att verkligen genomföra detta, att försöka komma mig dit några gånger i veckan. Lite svårare nu när Carro flyttar och jag inte har någon att träna med....men skam den som ger sig, jag får bara kämpa på och tvinga mig själv!

Har lagt till en ny flik i bloggen som heter Träning & Kost....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0