Minigolf och badning kanske?

Idag är det svaligt ute ich det ser nästan ut som om det kan bli regn och åska snart. Jaag hoppas inte det även om det kanske vore bra nu när det varit så varmt länge. Jag skulle vilja åka med familjen och spela minigolf och kanske ta ett dopp i sjön på vägen hem men som sagt så beror det på vädret! Jag tycker det är jag så mysigt med minigolf även om jag inte är bra på det. Jag brukar ofta bli irriterad när det inte funkar så som jag vill men det är ju trots allt bara ett spel;)

Kenneth är och fiskar med min bror och mammas sambo ute vid någon sjö, säkert mysigt för dom! Själv så pysslar jag här hemma, har precis sytt banden i kors på den blåa klänningen som jag köpte häromdagen. Jag hade den när jag var ute i torsdags. Då knöt jag banden i två knutar eftersom den var allt för stor för mig! Jag hade panik och var tvungen att hitta en klänning snabbt så det fick bli den som var på rea till 79.50 på HM men som var storlek 40. Jag har oftast 36 i kläder! Så nu så syr jag banden i kors med hjälp av en knapp som jag sätter där bak. Ska prova den nu och se om det blev bra eller inte!


Kommentarer
Postat av: BESIANA MAVRAJ

vad tycker du är de viktigast i en person är? gå in på min blogg och berätta är du snäll:D

2009-07-05 @ 22:53:06
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0