Oväder!

Det regnar, blåser och har även åskat ute idag! Jag får huvudvärk och blir väldigt slö när det är sånt väder så jag somnade och sov i tre timmar innan idag. Jag sov så djupt och drömde om allt möjligt! Nu är bara problemet att jag säkert inte klarar att sova något i natt eftersom jag känner mig helt utvilad och pigg nu!

Kenneth har semester nu och det firade vi med lite glass, han körde och köpte Ben & Jerry´s på 7 eleven! Vi provade smaken cookie dough den här gången och den var ju himmelskt god!!! MUMS!!!

Imorn ska vi på 50 års kalas på kvällen, vet inte vad jag ska ha på mig men jag får väl leta lite i garderoben efter något passande. Jaja, det fixar sig imorn....nu ska jag gräva ner mig under filten och njuta av att vara inomhus när det stormar och regnar ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0