Så här känner jag mig idag!

Jag har en "Bad Everything Day" idag. En sådan där lite fånig dag där jag känner mig väldigt ofräsch på många sätt även om jag precis duschat, gjort hårinpackning och ansiktsmask. Känner mig klumpig och onöjd med allt idag! Jag blir aldrig av med sötsuget efter choklad och sånt där smaskigt som tyvärr är onyttigt och som i vissa fall kan göra att allt känns värre efter man proppat i sig det. Jag känner mig som en padda som jag och min bästis Sanna brukar uttrycka oss...hehehe! Jag vet att det är löjligt men jag tror att alla har sådana dagar ibland, vissa dagar är toppen och man känner sig kanske till och med lite läcker medan andra dagar så vill man bara gräva ner sig själv under täcket och vakna til en ny dag!



En nyduschad padda? Ja, så känns det! Men det ska det bli ändring på,  en lång kvällspromenad gör nog susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0