Shopping och party!!!

Idag har vi varit och shoppat lite, blev lite hushållsprylar, inflyttningspresent till min bror och en goströja, brun utan sol lotion och en dvd (hundcoachen) till mig!

Ikväll ska vi (jag,Kenneth och Helena) på schlager-torsdag på socitén i stan, Charlotte Perelli gästar och vi ska slå klackarna i taket! Vi ska först sätta oss vid havet och dricka lite och sedan gå till socitén.

Just nu tvättar Kenneth sin bil här utanför och snart ska vi väl göra oss iordning och åka in till min bror som flyttat in til Varberg. Vi ska sova hos han i natt och nu är jag spänd på att se hans lägenhet!



Brun utan sol....men denna behöver man ju inte just nu, men kanske till hösten!



Myströja!

Nä, nu får jag ta och lägga mig på gräsmattan en halvtimme innan jag hoppar in i duschen! Ska försöka ta lite bilder ikväll som jag kan lägga upp imorn! Kommer inte blogga så många gånger om dagen nu för jag har så mycket jag ska hitta på. På lördag ska vi till liseberg....ska bli sköjigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0