Städtant Sophie!

Jaha, då har man varit extremt duktig och städat lägenheten! Bra Sophie (klapp på axeln). Jag tror jag städade i 3 timmar och nu var jag precis ute med herr knäpp i en halvtimme...tiden gick så fort helt plötsligt! Nu var det ju det där med träningen också...hmmm...kom igen Sophie...du klarar det! Jag försökte få med mig Carro på träning men hon var inte hemma, jag tycker det är lättare att komma mig ner till gymmet om jag ska träna med någon! Men nu är det bara att övertala sig själv som gäller!

Här har ni en bild på en OSMINKAD STÄDTANT!



Känner mig inte särskillt fräsch...men det bjuder jag på idag!

Okej....gymmet...here I come.....eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0