tjingeling!!!

Ja, jag har varit lite dålig på att skriva men det är ju sommar och då är man ju ute hela tiden! Vi drog ner till stan en gång till innan och där träffade vi Kenneths kompis och hans flickvän! Vi satte oss vid bryggan och drack öl (jag drack ett glas rosévin som smakade p*ss) medan solen sakta men säkert försvann och det blev kallt! Sedan gick jag och Kenneth runt och tittade lite på marknaden men jag hittade inget speciellt. När vi cyklade hem så köpte vi med oss lite glass som vi smaskade i oss när vi kom hem!

Jo, det var någon som försökte sno min cykel i natt. Sadeln var av och dom hade virat in den i låset som dom då försökt göra sönder med hjälp av sadeln. Så jäkla onödigt....det är lite kul att dom inte lyckades! Kenneths cykel hade dom inte rört...hehehe...dom tyckte nog att min var finare!

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, grannen har äntligen blivit tyst. Vi har fått en ny granne, en ung kille som gillar att ha på hög musik både på morgonen, dagen och sent på kvällen! Det stör inte mig så mycket, hör mest bara basen men våran andra granne ( en äldre gubbe) tycker nog det är lite jobbigt! Killen hade någon sorts fest ikväll, tror kanske att gubben sa ifrån...hihihi!

Hoppas nu jag klarar att somna i natt...eller så borde jag nog inte tänka för då går det i alla fall inte!!!

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0