Uttråkad....

Kenneth åkte till jobbet klockan ett och sen dess har jag haft ganska tråkigt faktiskt! Men jag har lärt Kenzo att nästan spela död när jag säger pang...okej kanske inte helt men han fixar det nog snart! Han lägger sig i alla fall ner och på rygg men han rullar tyvärr över till andra sidan istället för att stanna på ryggen! Det är nog lite obehagligt att ligga på ryggen så han vill liksom bli färdig med det så fort som möjligt! Lovar att filma han när/om han lyckas;)

Nu ska jag ge mig in i denna serien nedan på bild "Dirty Sexy Money". Jag fick den av Sanna i Thailand så nu ska jag ge den en chans och se om jag gillar den. Har aldrig sett ett avsnitt av denna serien så det blir nytt!



Here we go....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0