Dagens uppdatering....

Vaknade 8.00 pga snickare som bankar uppe på taket och som fortfarande bankar där uppe!

Duschat och testat lite nya hårprodukter som jag köpte i Sverige, jag är mycket nöjd med mina inköp!

Gick en promenad med Kenzo, han rullade sig i en död igelkott.....inte speciellt fräscht så nu är han nyduschad!

Har lagat omelett till lunch!

Ska kolla på ett hus.....som vi redan tittat på för längesedan men som inte blivit sålt än!

Ska sparka mig själv där bak och försöka ta mig till gymmet ikväll som jag inte varit på sedan....hmmm...kommer inte ihåg ens!



Oss idag!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Oi! Visning igjen!! Så spennende!

Så barsk Kenzo var på det bildet, da! Skikkelig flotting!

2009-06-15 @ 15:37:34
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Ja, vi var på en visning på ett hus som Kenneth inte kunnat släppa! Men nu har han släppt det en gång för alla och behöver inte fundera mer över det! Blir helt slut av detta husprojektet;)

2009-06-15 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0