En liten spamorgon!

Idag är det lite varmare ute, det har ju kännts som vinter dom senaste dagarna. Jag har inga varma kläder med mig för jag trodde att det var sommar nu så jag får låna tröjor av min bror!

Imorse så hade jag ett litet minispa, jag hade ansiktsmask , rakade benen, inpackning i håret m.m. Känner mig superfräsch och min hy är så len nu.

Tänkte åkt till Ge-kås idag (ett stort köpcentrum) tillsammans med min bror men han skulle bara dit och byta något så då kändes det lite stressigt. Det är så mycket att kolla på där så man behöver tid på sig när man går där! Blir nog att jag åker själv eller med mamma imorn!

Idag ska jag nog bara läsa min bok och träna lite med Kenzo utomhus! Sedan ska vi nog äta lasagne till middag...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0