En lugn och varm måndag!

Jag sitter här och bara gäspar, konstigt att man kan bli så trött och slö av att bara slappa och ha det bra i solen. Vi sov länge idag och sedan åkte vi till stranden där vi satt och solade och utforskade havet. Jag badade inte men vi satt och kollade på krabborna och räkorna som vaknat till liv bland stenarna i vattnet. Kenzo följde med oss idag så vi satte oss på några klippor bort från den stora stranden. Han var i och badade tassarna men han var inte så intresserad av att simma och sånt. Jag doppade han i vattnet för att svalka ner han några gånger i alla fall. Resten av tiden låg han bara och vaktade, kom det något så fick dom höra det om man säger så...hehehe!

Nu är min sambo på fotbollsmatch och jag sitter här hemma och funderar på om jag orkar göra mat. Jag blir så slö när det är varmt så det frestar inte att stå och laga mat just nu. Imorn så hoppas jag att Kenneths bil är färdig, vi har fått låna Kenneths pappas bil några timmar dom här två dagarna när vi åkt till stranden. Det skulle vara kul att åka ut på en utflykt imorn men det är ju inte så lätt utan bil så vi får bara hoppas på att vi får den imorn. Jag har bestämt mig för att ta vara på varje dag så gott det går nu när jag är ledig. Är inte ofta man har det så här bra!



Jag solar!



Vaktmodus!



En liten krabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0