Fortfarande ingen matlust..... :0(

Min lilla plutt har inte matlust idag heller.....vad händer? Jag ringde veterinären och hon sa att antingen så har han en dålig dag eller så är det något annat! Önskar att han kunde prata ibland och tala om hur han kände sig men så är det ju tyvärr inte. Han är så slö och är inte sig själv, klart man blir orolig.

Imorn ska vi kanske till Kenzos bästa kompis och leka lite så då hoppas jag att han blir normal och får matlust igen! Får bara hålla tummarna att han inte är sjuk, äter han inte imorn heller så drar jag ner till veterinären på fredag och ber dom undersöka han. Bra att liksom kunna utesluta infektioner och sånt. Han fick ett fästingsbett hemma hos mamma så jag vill ju vara säker på att det inte är något sånt som spökar!

Jag blir verkligen helt krossad när jag ser att djur inte mår bra, dom är så hjälplösa! Tur att det finns veterinärer i alla fall som kan hjälpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0