Forts....shopping!

Nu är jag helt slut efter en underbar och rolig dag med Helena! Saknar henne redan!!! Vi har haft det så mysigt ihop!!!

Vi började med att åka till freeport där vi inriktade oss på hårprodukter, för min del blev det bara ett hårserum medan Helena slog på stortrumman och köpte lite mer grejer! Jag ville köpa en ny bra plattång, bra shampo och balsam men fick slå mig själv på fingrarna och hålla mig till serumet.

Sedan åkte vi till Kungsmässan som jag trodde var något helt annat...trodde att det var vid Ikea men där hade jag fel. Det stället jag tänkte på heter Kållered så jag blev förvånad. Men det var kul att komma till ett nytt ställe, har inte varit där sedan jag var liten. Det var ett helt okej utbud med butiker så det blev lite shopping. Jag köpte inte så mycket, det blev bara ett armband och ett par skor!



Vi går runt och kollar på skor!



Fikade på espresso house! Älskar det stället!



Jag provar solglasögon och en virkad mössa! Kände mig lite fransk!



Köpte detta fina armband!



Vi köpte båda två den här läckerbiten!

Nu ska jag mysa framför tvn och snart så kommer min älskling!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Oooooooh!!! Diggbare sko!!!

2009-06-12 @ 10:53:19
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Sophie

Visst är dom coola! Dom ska jag ramla runt i på stan...hehehe!

2009-06-13 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0