Fredag!

Godmorgon!

Då var det fredag och idag har jag verkligen inga planer mer än att åka med mamma och handla! Befinner mig ute på landet inne i skogen så man får åka en bit för att komma till någon form av civilisation;O) Ganska skönt kan det ju vara ibland när man behöver lugn och ro, men när vi kommer hit så förvandlas Kenzo till ett monster. Han skäller massor och jagar katter (eller allt som springer som rådjur och harar tex) hela tiden! Jag klarar väl kanske inte helt att slappna av när jag måste passa på han hela tiden. Han blir helt blockad när vi är här och vägrar lyssna på mig.....men jag tror att han har jäkligt kul och han älskar att reta mig!

Imorn är det Sveriges nationaldag (numera en helgedag) men jag har aldrig direkt firat den dagen förutom när jag var liten och gick i skolan. Hmmm....om man jämför med Norge så känns det inte riktigt lika stort även om vi kanske försöker! Kanske man skulle leta upp Sverigedräkten som jag hade på mig när jag var 8 år och klämma in sig i den....hahaha...lycka till Sophie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0