Frukost på balkongen!

Ja, jag vet...klockan är snart halv ett och här sitter jag och äter frukost ;) Jag vaknade klockan elva idag och då gick jag ut med Kenzo, gick och handlade (glömde så klart det jag skulle ha) och hoppade in i duschen. Ska börja sätta klockan på ringning numera, är lite farligt att bara sova för tillslut så slutar det med att man sover bort hela dagarna. Det vill jag inte!!!!

Kenzo ligger under min stol, han tycker nog att det är lite varmt idag. Kanske man skulle åka och bada med honom idag, vore ju mysigt! Nu ska jag sola lite på balkongen, har smörjt mig med solkräm för solen är väldigt stark nu! Brände mig i pannan när jag var på hundutställningen, inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0