God glass!

Godmorgon!



Då har man ätit frukost och nu dricker jag kaffe och ser pinsamt nog på sjunde himlen...hehehe! Jag somnade sent igår, kunde inte sova. Jag kom hem från Helena halv tolv, jag körde väldigt sakta för det regnade, var mörkt och det var dimma.

Det var så mysigt hos Helena, vi hyrde film...hmmm...vad hette den nu igen?? Det var en film som var väldigt likt Sex and The City i alla fall.....om vänninor och sånt. Jag trodde den skulle vara bättre men jag blev lite besviken! Helena...om du läser detta så kanske du kommer ihåg vad filmen hette??

Helena bjöd på världens godaste glass, dom gånger jag smakat på Ben & Jerrys glassen så har det liksom inte varit så speciellt...MEN denna var faligt god!!! Det var chokladglass med browniebitar i!!! mmmmm!!!!

......Har du smakat denna?


Ha en bra dag så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0