Jag är så duktig!!!

Jag kom mig iväg på träning, jag är så duktig!!! Nu är jag ganska pigg men trött i kroppen! Det var så pinsamt för jag skulle egentligen gå på en timme som jag aldrig testat innan som heter "högpuls". Men det var bara jag som kom dit så det blev ingen "högpuls" timme. Lite pinsamt!!! Jag sprang istället 4,5 km på bandet och gjorde styrkeövningar på sådana där apparater. Så jag fick tränat ordentligt!



Det blev pastasallad till middag, något som jag verkligen älskar! Jag brukar ha i sallad, bönor, majs, lite lök, fetaost, soltorkade tomater, vanlig tomat och pastarör. Till detta brukar jag ha en god dressing (blev italiensk idag) och lite bröd med smör på! Så fräscht och gott!!!!



Nu över till min synd.......CHOKLAD!!!! Var bara tvungen att testa denna nya sorten som tittat på mig i några veckor nu. Har smakat på den nu och den får godkänt men den smakade lite konstigt.....kommer nog inte köpa den igen utan väljer hellre vanlig choklad framför denna! Men den var lite spännande så det gjorde inget att testa den!


Sov gott alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0