Jag har gått och gått och gått lite till......

Mina ben värker efter dagens galna upptåg, jag får så konstiga ryck ibland. Jag har varit ute och gått i skogen i 3 timmar tillsammans med Kenzo. Vi gick till torps flygplats där Kenneth jobbar! Han slutade klockan 13.30 så vi klarade att planera det väldigt bra! Jag är verkligen helt slut i hela kroppen efter att ha virrat runt i skogen, men det var väldigt skönt samtidigt!

Tog lite bilder på vägen:



Vassaru matte?



Fina smörblommor!



Kenzo tar en paus!



Man vill bara blåsa på den här när man ser på den:)



En liten bäck!



Kenzo var törstig så han drack i bäcken!

Nu ska jag börja fundera ut vad jag ska ha med mig till Sverige imorn, ska åka tåg med väskor och Kenzo så det gäller att packa smart!




Kommentarer
Postat av: Kristin

Det så ut som et flott turområde! Skulle gjerne blitt med på tur der en dag!

Du tar veldig fine bilder!!!

Ha en fin dag!

Hilsen fra Kristin

2009-06-03 @ 15:14:32
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0