Kaos!

Nu är det kaos här efter all målning och sånt, men vad bra det blir. Det blir verkligen skillnad i hela rummet när man får målat lite! KUL!!! Men det ska målas två gånger till så det är inte färdigt än!

Annars så har jag inte så mycket på hjärtat mer än att Kenzo varit onormalt slö dom 2 senaste dagarna och inte haft matlust idag. Hoppas det bara tillfälligt, vill inte att han ska vara sjuk. Jag blir helt krossad när det är något fel med honom, blir så orolig. Men han åt lie precis och drack vatten så då tror jag han mår bra!



Kenzo just nu, han har burrat in sig i min tröja! Hoppas inte min goding är sjuk:(

Jag har fått för mig hela dagen att det är måndag med det är det ju inte....fasen vad dagarna springer iväg! Imorn ska jag ringa frisören och få tid, är lite panik nu! Håret är så slitet, tror det beror mycket på att jag var i Thailand och solade och badade mycket. Sånt sliter ju en del på håret!


 Slitet hår...bläääää!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0