Kladdkakebakning

Ja, det var så länge sedan jag bakade så jag var bara tvungen att slänga ihop min berömda kladdkaka eller "Gunnels" kanske...hihihi! Nu står den och svalkar sig på spisen....eller svalkar och svalkar....i denna värmen så är det nog det sista den gör! Superlätt recept som man kan göra i mikron, jag har ingen mikro så jag gör den i ugnen och smöret smälter jag på plattan! Kladdkakan blir jättegod!!! Men glöm inte den i ugnen, om den står längre än 20 minuter så blir den inte lika kladdig och god! Hoppas ni kan tyda texten, den blev lite suddig och liten!


Kommentarer
Postat av: Kristin

YES!!!!

Nå skal det bakes kladdkake her!!;-)

2009-09-02 @ 17:24:40
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0