Kom precis hem...

från stan! Jag hälsade på mitt gamla jobb och sedan kom Kenneth ner och tog en fika med mig! Vi skulle egentligen köpa en gardinstång på "princess" men hittade ingen som vi tyckte om!

Nu ska jag snart köra Kenneth till jobbet och sedan ska jag låna bilen så att jag kan åka och bada någonstans! Önskar bara att jag hade lite mer koll på var man kan åka och bada, ha koll på stränder vid havet men inte vid sjön. Hade lite lust på att bada i sötvatten och försöka få Kenzo at simma lite, något som jag tror han inte uppskattar så mycket! Han går gärna med tassarna i vatten men han blir lite osäker när han inte når botten och måste simma!

Får byta om till badkläder nu! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0