Lite nya inköp!

Jag har nästan inte varit hemma, har varit ute och flängt hela dagen! Men vi fick köpt lite grejer och jag fick klippt håret. Jag gjorde inga slinger eller något sånt utan jag känner att min hårfärg är helt okej, utväxten syns inte så mycket så då sparar jag hellre dom pengarna till nästa gång. Men det var skönt att få klippt sig, nu känns håret fräscht igen!



Nyklippt :)......hihihi..lägg märke till Kenzo som sticker fram!



Ny gosig matta från Skeidar!



2 nya kuddar från Skeidar!



Ny filt från Kid!



En takfläkt från Skeidar! Vi har inte satt upp den ännu!



Ljusstakarna fick jag av Helena i present...köpte bara den där orange pyntsanden som också kommer från Skeidar! Tänkte ha någon form av grön växt i också!

Vi har även storhandlat mat tills imorn, det är ju sanktdansaften (stavas?) så då blir det grillning. Vi glömde ju så klart det viktigaste...en grill...men det hoppas vi kunn köpa tidigt imorn. Tråkigt om engångsgrillarna tar slut! Vi tänkte åka ut till havet och sätta oss på en klippa och grilla! Kommer bli så mysigt så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0