Midsommar imorn....herregud!

Trodde midsommarafton var på lördag....typiskt mig att fira på fel dag...hehehe! Jaja, men det var ju trevligt, då får man plocka blommor och göra en fin midsommarkrans då! Har inte gjort någon krans på flera år så det får bli morgondagens utmaning!

Sitter fortfarande uppe fastän min kropp skriker efter sängen just nu. Tycker det är trevligt att välkomna min sambo hem från jobbet och säga godnatt till han. Vill veta att han kommit hem liksom! Han slutar 23.30 så det är inte så länge till!

Min lilla gris har bara legat och sovit hela dagen, ibland så har jag nästan varit tvungen att kolla så att han lever. Han har legat helt utslagen. Stackaren som är så trött! Men han säger nog inte nej till att gå sin kvällspromenad i alla fall!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0