Mys med scones!

Vi har scones i ugnen så nu blir det mys här, vi hade typ ingen mat hemma när vi kom hem. Lite mitt fel eftersom jag inte orkade handla när vi var i Sverige, jag hade ont i magen och ville bara komma hem! Men Kenneth kom ju med den briljanta ideén att vi gör scones som tar typ en kvart att göra. Vi har inte något speciellt pålägg men vi har ägg.....så det blir kokta ägg med majonäs på...tror att Kenneth lagar sin berömda bruschetta också. Tomater, vitlök och olja tror jag det inneåller! Blev ju en jättegod kvällsmat av ingenting nästan....

Kenzo står och spanar på husse i köket nu och hoppas på att det ska trilla ner något på golvet, han älskar ägg nämligen!

Hörs imorn! XOXO♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0