Myslördg!

Jag älskar lördagar, det är liksom den dagen på veckan som man får lov att mysa lite extra. Så härligt att det är sol ute idag och det är också speceillt bra för Kenneths skull. Det är årets fotbollshappening i Sandefjord idag och då är det nog härlgt med sol. Han gick upp tidigt för att dra ner till 1etage (ett café) för att träffa vänner och dricka öl. Sedan ska dom på fotbollsmatch halv fyra. Han frågade mig i måndags om jag ville följa med men det är väl inte helt min grej det är så jag tackade ganska snabbt nej.

Igår så var vi och kollade på Carro när hon gjorde sin sångdebut på draaben (en bar). Hon var så duktig så min lilla gumma, blev så stolt!  Vi stannade bara en liten stund där, kände inte för att dricka och sånt!

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och sedan göra mig iordning, ska på en husvisning 13.30. Ska sno med mig Kenneth en liten stund från hans vänner....hoppas dom tillåter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0