Nedförsbacke....

Jag har inte haft någon lust att skriva något idag, känner mig lite nere om dagen så jag har liksom ingen inspiration. Men jag hoppas att det vänder snart och att det går uppåt igen för den här nedförsbacken har varit ganska lång nu!

Känner ni också så här ibland?

Huvudet fylls med massa tankar, jobbiga tankar som man liksom inte får bort. Tankar som ligger och gror i bakhuvudet och stör hela tiden. Man går och frågar sig själv saker men man får liksom inga svar! Man undrar om det är fel på sig själv eller om det är likadant för alla! Man känner sig som världens mest ensamma människa när man egentligen har männsikor runt sig som bryr sig! Man skriker inombords men ingen hör! Man släpper inte in folk man älskar utan man vill bara bort, långt bort! Man håller allt inom sig tills man spricker och faller ihop........

Mitt favoritband är ju Foo Fighters och denna låten nedan passar så bra just nu! Detta är en lugnare version, akustisk! Dave är min hjälte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0